پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227395
داروهاي خانگي براي درمان سريع آنفلوآنزا/ استشمام عطر اين روغن شفابخش است
تاریخ انتشار : 1395/10/06 07:37:01
نمایش : 1101
بيماري آنفلوآنزا مهمان ناخوانده بدن در فصل زمستان است و براي بهبود آن علاوه بر درمان‌هاي دارويي مي‌توان از گياهان و دمنوش‌ها نيز بهره برد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، براي جلوگيري از ابتلا به آنفلوآنزا بهترين اقدام شستشوي مرتب دست‌ها، جلوگيري از تماس با فرد مبتلا به بيماري، مصرف مواد غذايي مفيد حاوي انواع ويتامين ها از جمله آب پرتقال و نيز خوراکي هاي حاوي مواد آلي است.
 
اين بيماري به خاطر ميکروب، قارچ و باکتري هاي موجود در فضا ايجاد مي شود و يک بيماري ويروسي محسوب مي‌شود و در صورت ابتلا به آن، مي‌توانيد با مصرف مواد زير به سرعت بهبود پيدا کنيد و به کارهاي روزانه خود برسيد:
 
مصرف چاي زنجبيل: براي کاهش اثرات سرفه و سوزش و خارش گلو ناشي از سرفه هاي شديد بسيار مناسب است. هچنين زنجبيل داراي آنتي اکسيدان هاي مفيد براي بدن است که مي تواند سيستم ايمني بدن را تقويت کند.
 
روغن پونه کوهي: درماني اعجاب انگيز براي تسکين سرفه است، زيرا پونه داراي خواص ضد باکتريايي، ضد قارچي و نيز ضدعفوني کننده است، شما مي توانيد مقداري روغن را در دستمال تميز ريخته بوي آن را استشمام کنيد تا علائم سرفه تسکين پيدا کند.
 
برگ ريحان معجزه درمان سرفه مزمن: جويدن برگ ريحان و خوردن آن مي تواند به سرعت سرفه را در افراد برطرف کند.
 
زردچونه ادويه همه کاره: زردچوبه يک ادويه معمولي نيست و حتي در درمان سرطان هم موثر است، اين ادويه مطبوع را به غذاهاي خود خود هنگام بيماري اضافه کنيد تا اثرات منحصربفرد آن بر بهبود بيماري را ببينيد.
 
چاي شنبليه، مطبوع و با خواص درماني: براي درست کردن آن کافي است مقداري برگ شنبليه را به همراه آب جوش در ليواني ريخته دم کنيد و سپس با اضافه کردن مقداري آب ليمو و عسل آن را به طور منظم در روز مصرف کنيد تا به زودي علائم بيماري و سرفه در شما برطرف شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html